Kızlar 36+5im dün gecede adet sancısı gibi ağrılarım vardı gelip gidiyordu, bugün de nst de sancı çıktı doktor iyi dayanmissin dedi, doğum sancısı bu dedi, 2 gün daha dursa iyi olur bebek dedi ciğer gelistirici vurdular serum taktılar, of korkuyorum 😓