Miracinannesi_52 Semiha_t canım ne kadarlık hamilesin ve göbeğinde ütüler hamileyken çıktıysa aldırma derim doğumdan sonra dökülüyor diyorlar
Dilekela Semiha_t bende senle aynı haftayım ağdaya gidiyorum ama göbeğimi hiç aldırmadım geriye kalan vücut içinde herhangi bi sorun yaşamadım ama göbeğinde tüyler varsa hamilelikle çıktıysa ortaya doğumdan sonra dökülür
Momy1 Semiha_t bende aldim ama kacinci haftamda aldigimi hatirlamiyorum. Hatta yine cikti gordukce sinirim bozuluyor belki kafama eser tekrar alirim. Dokulur falan diyolar ama insan gordukce kendinden soguyor🙄