Kızlar birdahaki ay 3 yaşına girecek olan bir oğlum var. Ben şimdi 2. Ye hamileyim 26 haftalık. Başından beri bulantı yaşadığım bir hamileliğim var ilk 4 ay hastaneler de geçti resmen ve çok yoruldum. Hamileliğim ve evdeki oğlum çok zorluyor çok bunalıyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum enerjim yetmiyor. İçim o kadar daralıyor ki anlatamam, Allah günah yazmasın ama keşke hamile kalmasaydım bile diyorum 😢 oğluma da üzülüyorum kendi kendine oynamaya çalışıyor çok hareketli ve asla söz dinlemiyor peşinde dolanmaktan yoruluyorum. Eşim de çalışıyor boş vakti olduğunda yardımcı oluyor ama günün her saati tekim bulantı, stres, çocuklar derken sürekli bunalıp ağlıyorum. Lütfen yardımcı olun bu ruh halinden nasıl çıkarım. Aynı şeyleri yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim kendime gelmek istiyorum artık hiçbişey yapasım yok hiçbişeye hevesim yok..