Bizimmasalimiz__ Kızlar 38+1 iken doktor bana 36+3 dedi yaklaşık 2 hafta geride 2950 gram olduğunu söyledi şimdi ben 36+3 olarak mi hesaplayacağım yoksa aynı devam mi edeceğim benim gibi olan var mı ya
Cancemm Bizimmasalimiz__ biz de 2 hafta geriden geliyoruz perintalog öyle demişti ama kendi dr um son adet tarihine göre hesapla demişti canım 😌
Demet1989 Bizimmasalimiz__ benimde 2.5 hafta geriden geliyordu 40.haftadayız hala gelen giden yok🤭neyi bekliyor anlamadım
Meryem_46 Banada bir hafta geriden geliyor bir hafta geriden say dedi doğum bir hafta daha geç olabilir dedi
mavi18_ Bebeğimi 38 haftalık doğum yaptım benimde geriden geliyordu yani bebek 34 hafta ile uyumlu doğdu ama doğum bilgilerimi 38. Hafta olarak yazdılar. Yani son adet tarihinize göre hesaplayın
Meryem_46 cicekli0 normalde Haziran sonu gibi olacak ama bir hafta geriden geldi için doktorum temmuzada olabilir dedi