Kızlar selam,sizlere pozitif doğum hikayemi anlatmak istedim. yaklaşık 4 ay önce doğum yaptım ancak yazabildim. Bebekte gelişim geriliği vardı ve hem kilosu hem boyu ilerlemiyordu, 32 haftalıkken doğum bekleniyordu. Doktorumun yardımıyla 36 haftaya kadar geldik. haftada 100 gr aldığını görünce ciğer geliştirici yapıldı. 36 haftalıkken kanama olunca önce nst ye (doğum sancısıyla ) sonra çatı muayenesi olup 4 cm açıklıkla bebek ters geldiği için sezeryana alındım. Spinal sezeryan oldum. Korkulacak hiçbir şey yok inanın. 8.30 da ameliyathaneye girdim bebeğim 9.07 de doğdu, saat 10 da odama gelmiştim. Bebeğim 2330 gr doğdu. Aynı gün saat 15.30 gibi yürüdüm ve sondayı çıkardılar. Tek söyleyeceğim eğer eşiniz yardım edecekse size, hastane bavuluna onun içinde tişört koymanız. Bebeğim bir ay boyunca memeyi tutmadı, hastanedeki sağım makinalarından kiraladık ve 2 ay o şekilde idare ettim. Her 1.5-2 saatte bir en az 20cc olmak üzere besledik. Bazen anne sütü bazen de mama ile. 2 ayın sonunda kendini topladı ve sünnetini yaptıdık. Tabi bu arada bi korona atlattık, bebeklerde öksürük, ishal ve ateşle fark edebilirsiniz. Uzaktan doktor kontrolüyle atlattık çok şükür.
Burdan yazılan doğum hikayelerini okumak içimi rahatlatırdı, umarım sizlere de iyi gelir. Doğumu İstanbul’da gerçekleştirdik, normal yollarla hamile kalmış olmama rağmen tüp bebek doktoru tercih ettim ki iyiki öyle yapmışım 😊hepinizin hamilelik süreci iyi geçer inşaAllah