Kızlar 8 gündür adet gecikmem var. Evleneli 4 yıl oldu uzun ugraşlar sonunda 3 yildan sonra gebe kaldim 12.haftasinda kalp atışlari durduğu için kürtaj oldum kürtaj olalı 10 ay oldu .çok istiyorum bebek sahibi olmayı negatif çıkacak diye test yapmaktan korkuyorum.göğüs agrım kasık batmam ve agrim bel ağrım var sizce gebelik belirtisimi bunlar siz hamilelikte ne belirtiler yaşadiniz??