Sadriye35 Yaşayan var mı hanımlar adet olacakmışım gibi ağrıyor bi kaç dakika sonra geçiyor gün içinde tekrar tekrar oluyor
Lavinia_35 Sadriye35 sadece bir kere yaşadım şu an 31 +1 hamileyim geçen haftada oldu bende de geçti ve daha da olmadı çok şükür akıntılarınızı takip edin bence dün doktor bana onu dedi akıntın yoğunlaşırsa su veya kan gelirse sık sık geçmeyen ağrın karında toplanma kasılma olursa sorun olabilir gel dedi onun dışında sıkıntı yok dedi
Ipekkarakus0 Sadriye35 bende aynıyım canım 30+2 haftalığız resmen hergün sancı giriyor belime sonra geçiyor
Lavinia_35 Sadriye35 başka sıkıntı çıkmadı olsa görürdü ve söylediğimde normal bu haftalarda dedi eğer geçmezse sorun dedi
Sadriye35 Lavinia_35 karnımda toplanma haftalardır var zaten erken doğum riskim de var ama sadece belimde adet ağrısı gibi olunca bağdaştırmak istemedim erken doğumla başka bi yerim ağrımiyor akıntım da yok umarım sanci değildir
Sadriye35 Lavinia_35 geçmezse derken yani başlayıp bütün gün sürerse gibi. Ara sıra olup geçerse sıkıntı yok mu yani
suleesrky Bende de oluyor 29 haftayı geçtiğimden beri. Şimdi 34 haftalığız. Yalancı sancılarmış bunlar ve çok normalmiş. Toplanma da yaşıyorum aynı sizin gibi. Eğer düzenli olarak devam etmiyorsa, kanamanız vs. yoksa korkulacak bir durum yok. 🙏🏻
Sadriye35 suleesrky yaa biraz rahatladım ben nst ye giriyorum sanci da çıkmıyor çok şükür o yüzden merak ettim yaşayan var mı diye