Kızlar, 20 nisan 105 değer ile gebelik öğrendim. 2 gün sonra 256 4 gün sonra yani bugün 1760 çıktı. Doktor beklenenden düşük dedi değer için. Kese çok küçük ama dış gebelikte olabilir kasık ağrım olduğu için sağlıklı gebelik olmayabilir dedi. Lütfen aynı durumu yaşayıp atlatan var mı? Morale çok ihtiyacım var ağlıyorum sabahtan beri. Rahim güzel kalınlaşmış ama kesin bir şey diyemiyorlar. Değerim çok mu düşük bebeğim sağlıksız mı? 😣😓