Esrergc Ankaradayım saglık ocagından tetenoz aşısı için randevu alamıyorum zübeyde hanım kadın hastalıklarının numarasını verdiler onlarda telefonlara cevap vermiyor nerede olabilirim aşıyı ankarada neresi yapıyor bilen lütfen yazsın
Ozge Esrergc ankarayı bilmiyorum ama aşı için bir sıkıntı var sanırım. Ben trabzondayım geçen hafta gittim 2.doz aşıya yeni geldi vuralım sana hemen dediler bir heyecan bir telaş vardı ne zamandır gelmiyor demişti aile hekimi. Tam gününde gitmişim yani. Her yeri arayın valla aşı için. İhmal etmeyin
FKHA Esrergc canım sağlık ocağından randevu almana gerek yok diye biliyorum gebeler randevusuz gidebiliyor
Tgcbyrm Esrergc ben iki aşımıda randevusuz gittim hatta ilkinde çağırmadılar kadın doğum doktorum haftan gelmiş diye uyardı öyle haberim oldu kendi eben hemen vuruyor zaten
Esrergc Ozge teşekkür ederim evet aradım saglık ocagını bi numara verdiler onada ulasamıyorum acmıyorlar banada öyle dediler aşı yok burayı arayın diye 🤷♀️
Gizem0506 Bana Sağlık ocağı 20. Haftada gel vuralım dedi. Sıra filan almam gerektiğinden bahsetmedi hiç. Siz sağlık ocağı ile görüştünüz mu?
FKHA Esrergc Allah alla nasıl oluyor ki böyle bende ankaradyım 2. Doz için vakit gelmek üzere bakalım ne olcak