Yagmur220422 Mhulya011 Merhabalar doktorlar ilk 3 ve son 3 ay önermiyor. Onun dışında ağızınızı güzelce kapatın kesinlikle koku almayacak şekilde boyatabilirsiniz. Tabi yine doktorunuza danışın
Merve_tna Mhulya011 valla ben boyamıştım komple saçımı hiçbirşey olmadı o zamanlar bebiş 3 aylık bile değildi henüz