Kele-bekler1 2 değil bu 6. Doktor diyebilirim ben Çorlu eşim sırnak Silopi de polis , ben çorluda öğretmenim. Kürtaj çorluda oldu kürtaj sonrası 2 doktora gittim adet sonrası devam dedi bir adet gör dedi gördüm , başlayacaktım ki doktorum kendi doktorum bi kalp damara beyin ve sinir cerrahisine gözük dedi bacakta uyuşma vardı diye onlara da gözüktüm sorun yok. Gerekli testleri hepsini yaptırdımx ama doktorum coraspirin başlayabilirsin kullanmaya dedi. Anlamadım simdi kanama oldu böyle lekelenme gibi kahvrenfi gibi , böyleyken zaten ki olmaz iliski of ne biletim allahım kimseyi sınamasın ya