Doga12345 2 bebişe hamile oldugumu ögrendim ama unutmuşum kaçıncı haftada bebek görünümü nasıl oluru 😂 4+6 da doktora gittim üstten baktı sadece kese gözüktü normal dedi bebiş ne zaman gözükür kızlar ?
Ays_cskn Doga12345 5. Hafta kese 7. Hafta bebisim gozuktu benimde 2. Gebeligim ikiside bu haftada gorundu☺
Ela_poyrazz Doga12345 hmm benim kızımdan küçükmuş ben kızım şuan 2 yaşında 17+4 haftalık hamileyim nasıl olucak çok merak ediyorum