Sema0010 canım 16 haftamda benımde aynı plesanta aşşadaydı. Bu sabah kontrole gittim 18+2 yim tam. Ve tam yukarı cıkmıs dedı doktorum. Benımde lekelenmem olmustu ıkı kez. Kesıldı zaten oda plesanta yukarı cıkınca. Bu ıkı hafta sürecınde yemek yaptım ve tuvalet ıhtıyacımı giderdım. Ev işi kesınlıkle yapmadım eğilip kalma ıkınma kabızlık yasaktı. Karnına baskı uygulicak hıcbısey yapma düzelır ınsallah hafta ilerledıkce cıkıyo yukarı ama dıkkat et dedıklerıme