Az tuz tüketip bol su içmeme rağmen 33. Haftadan sonra inanılmaz ödem yaptı vücudum. Ne ayakkabı giyebildim ne pantolon falan o kadar fenaydım. Sezaryen doğum yapmama rağmen 10 günde inanılmaz azaldı ödemim. Şuan kızım 10 günlük ve ödemler gidiyor. Normal doğumda daha çabuk gidiyormuş ama