Gulcingezer kuzum bende Ekim’de kürtaj oldum pıhtılaşma varmış bilmiyordum. Kayıptan sonra doktorum sağ olsun hemen yaptı ve çıktı. Hamile halinca hemen gel iğneye basliycaz dedi o yüzden seninde benimde vakit kaybetme şansımız yok malesef.. hastanenin acilinde almiyorlar burada. Sağlık ocağında sabah alıyorlar öğlene merkeze gidiyor akşam 4 5 gibi sonuç çıkıyor. İkinci defa kan vermem lazım o da bayramdan sonraya kalıyor. Yarın sonuç çıkınca doktoruma yazicam. Belki bayramin 3 veya 4 günü acarlarsa hastaneye giderim doktoruma. Hemen gel demişti. Kafam karışık ne yapayım bilmiyorum canım. Bi aklimda ikinci kanı sağlık ocaginda ver yükselirse git diyor doktora