Sinemekee canım yumurtlama olmuyor bizde bazen olsa da çatlamıyor küçük küçük yumurtalarımız var ve sayısı diğer kadınlara göre fazla. O yüzden büyüyemiyorlar. Ben bir Gebenin Günlüğü sayfasından ovulasyon aldım. 3 kere denedim olmadı. Aşılama yaptırdım ilaç kullandım çatlatma iğneleri onlar bunlar. Rabbim nasip etmedi. Bu ay son kez kullanmak istedim. Masajları falan var onun onu da yapıyorum.