Abc34
Yok canım geç olmaz.. hem belki karından gözükür alttan muayenedende kurtulmuş olursun 🙈 zararı yok ama hoş bişeyde değil sonuçta hiç birimiz severek olmuyoruz 😅 bende öyle biraz beklemiştim gittiğimde karından hem bebek hem kalp atışı herşeyi gözükmüştü. Kanama vs olursa tabikide bekleme git. Bu arada bi tane folik asit alıp başlayabilirsin. Ben folidoce kullanmıştım, imom falan bişeyler alabilirsin sadece folbiol önermiyolar