Deletedmom_12 sağ ol kuzum benim de 2 düşüğüm var, ilk bebeğin kalp atışını duyduğumda benimki 95 ti ,doktor 90 üstünü normal sayıyoruz zaten bugün atmaya başlamıştır demişti. Ama farklı bir doktor da kalbi hiç atmamış siz dinlediğinize emin misiniz demisti.Senin de yeni atmaya başlamıştır 90 ustuyse normal ,inşallah sağlıkla kucağına alırsın ❤️