Benimde aynı sorun oldu 6 haftalıkken doktora gittim doktor kalp atışınn olmadığını söyledi. 2 hafta sonra tekrar gittim geç döllenme olmuş minigimin kalp atışını 7+4 Ken duydum. Hiç kendini strese sokma biliyorum biraz can sıkıcı bir durum ama sabret .