Gebeliğimin en başından beri buradaydım. Her soruyu sordum iyisiyle kötüsüyle cevaplar aldım. Hep doğum başlıklarını okurdum şimdi de sıra bana geldi. 40+0 olduk. Yarın nasipse suni sancıyla doğumum başlatılacakmış. Biraz korku biraz endişe içindeyim. 19 yaşındayım taşikardim var. Ağrıyı kaldirabilirmiyim hiç bilmiyorum. Dualarınıza ihtiyacım var. Rabbım herkesi evladına kavuştursun sag saglim inşallah ❤🥲