RaYaRY bende 27.haftadayim nst demedi hersey yolunda bidaha 1 ay sonra gel dedi bugun sağlık ocağına gittim kalp atışı kilom ve tetonoz aşısı oldum karnim cok sis artik cok zorlamaya başladım yürürken bile nefesim kesiliyor mide yanmam cok fazla siz nasılsınız 😪