hamisbirben 28+3 hamileyim Doktorum dört hafta sonra kontrole gelmemi söyledi sizce bu zaman biraz fazla değil mi siz ne sıklıkla kontrole gittiniz 28 haftadan sonra ?
RaYaRY hamisbirben bende 4 haftada bir gidiyorum acil olunca sorun olunca direk gel ben hep burdayim diyo
Gulpoyraz hamisbirben canim ilkinde cok sık gitmiştim şimdi ayda bir gidiyoruz son haftalarda daha sık gidiliyor
Ecekadir SimgeTuna bende 32 de gittim bana 1 ay sonra gel dedi biraz garip geldi bana 36 haftalık oldugumda gitcem yani siz özelemi gidiyosunuz
handeozt8 Ben endişem ve takıntılarım sebebiyle şimdiye kadar 2 haftada bir koştum doktora ama eşime gına geldi artık şimdi 4 hafta da bir gidicem 🤦🏼♀️😊
Maviyldrm 21haftalik hamileyim genis ultrasona bakildi gecen doktor bebek bir bobrekle dogacak dedi bir bobrekte kist varmis onlar bobregi zamanla yok edecekmis oyle dogan bir cocuk cevrenizde hic oldumu 🙁
Duygumiran hamisbirben 20 haftaliga kadar 3 4 haftada bir guttim ondan sonra 2 haftada 1 gidiyorum bazen bu surec 10 gune dusuyor bu arada 32+4 gunluk hamileyim
Prenseslerinannesi344 hamisbirben bana da 13 de iekn 17 de gel dedi 3 4 haftada bir çağırır dktr normalde ama 20 lerden sonra bkraz daha sik oluyo galiba 3 bebeğim benimde
Fatos0660 hamisbirben risk yoksa normal kontrol öyle zaten 32 haftadan sonra 15 günde Bi çağırır doktor 37 haftalık olunca da her hafta gel demişti doktor 2. Gebeliğim de
Sinemmmmm58 hamisbirben 34 35 den sonra haftalik cagiriyolar canim bende 33 e kadar ayda 1 gittim ama durumumu kotu hissettigimde erken gittigimde oldu simdi de haftada 1 cagiriyorlar 35 haftaligm.
Misssitare hamisbirben bizim düzen hala oturmadı🤦♀️ doktor değişikliği yaptık ondan mı bilmiyorum hala 3 haftada bir gidiyoruz. 1 ay normal aslında