hanımlar naparsam yapim olmuyor doğmuyor 😥 kızım doktorum bu gece korumasız iliskiye gir sabah bir cm aciklikda olsa alırım normal doğuma dedi nasıl olucak bir gecede anlamadimda neyse eğer olmazssa bayramdan sonraki persembe 40+1 de alırım kesin suniyle dedi sizce beklemelimiyim yoksa suni işine okey demelimiyim ilk dogumum olucak haliyle korku panik heyecan var bebeğim 3.300 kilo suan