Papatya7654 Kızlar 32 haftalık hamileyim şu kaç gündür belim çok ağrıyordu hastaneye gittim doktor bebeğimin ters döndüğünü söyledi bu durumu yaşayanlar varmı bebeğim düzelir demi?
FeriDee Papatya7654 bu haftalarda dönüyo zaten benimde dönmüş kaburgalarıma falan vuruyo bazen bana normal dedi dr. Kanala girmediyse sıkıntı yoktur
kuzeymomss Papatya7654 28. Haftadan beri bebeğim dönük pozisyonda 37 olduk bi sıkıntı olmadı çok şükür
Vldnshn1 Papatya7654 bende 4-5 gündür bel ağrısı çekiyorum ama sürekli olan bir durum değil gece yatağa girince özellikle belime ve kasıklarıma sızı giriyordu ve benimde bebeğim dönmüş ama doktorum daha var korkma demişti..🤷🏻♀️ 34 haftalık oldum 00dan sonra