Kızlar selam, 9. Hafta civarında kahverengi akıntı şikayetiyle acile gitmiştim bebek gayet sağlıklı sıkıntı yok denildi. Progestan başladım 10 gün kadar kullandım daha sonra bıraktım dün doktor randevum vardı yine bebeğimde bir sorun yoktu çok şükür bu sabah uyandığımda kahverengi akıntı geldi su şeklinde ve şu an ara ara gelmeye devam ediyor normal mi sizce neden olur fikriniz var mı ister istemez endişeleniyorum 🥺