OOzii çok çok üzüldüm inanın çok geçmiş olsun kendimi öyle kötü hissettim ki burası paylaşım platformu tabiki paylaşacaksınız. Allah’ım sağlık şifa versin yeterince üzülmüşsünüz artık üzmesin. Size de dua edeceğim tekrar kusuruma bakmayın niyetim gerçekten kırmak değildi. İnşallah her şey çok güzel olur sizin adınıza içinizi ferah tutmaya çalışın biz ne hissedersek onlarda hissediyor o küçük kalbini duymuşsunuzinşallah devamıı da gelecektir. Bol bol nazar duası okuyun allah yardımcınız olsun. 🙏