Merhaba hanımlar.
8 haftalık bir bebek kaybından sonra tekrar hamile kaldım. Doktor önlem olarak bu kanı istedi ve kan sonucumda 4 sonucum normal 2 sonucum ise
MTHFR Mutasyon Homozigot 1298CC
PAI SERPINE 1 Homozigot 4G/4G
Bu gibi sonuçlar ile karşılaşan ne gibi tedavi protokolü uygulandı. Paylaşılırmısınız??