bebeqiminannesi Kızlar 19 haftalık hamileyim grip oldum boğazımda da yutkunurken ağrı yanma var ilaç kullanamıycam bitki çaylarıda zararlı diye bu güne kadar hiç içmedim. Sizin içtiğiniz zararı olmayan bitki çayları var mı yada başka öneriniz😶
eslemesila bebeqiminannesi valla ben her hafta oluyorum özellikle boğaz ağrısı çok bağışıklığım zayıf ama ilaç içmek taraftarı değilim kalkar kalkmaz Bi tülbent sarıyorum boğazımı sıcak tuttuğu için bir iki saate geçiyor sonra çorba meyve ağırlıklı limonlu şekerli Bi çat biraz iyi geliyor sizde deneyebilirsiniz
Fddozcan bebeqiminannesi bende de çok sık olmaya başlayan boğaz ağrılarım var ( 36+1 ). Limon bal zencefil karıştırıyorum suya içiyorum canım öyle yapabilirsin. Tuzlu su ile boğazlarına gargara yap. Papatya çayına bal katip içebilirsin. Geçmiş olsun
bayanmor12 bebeqiminannesi canım bende 3 gündür gribim bitki çayı vs hiçbişey tüketmedim sadece sıcak su kaynatıp içine limon ve balı karıştıp içtim çok iyi rahatlatıyor
BeyzaF bebeqiminannesi ben ıhlamur çok içmiştim içebilirsin dedi doktorum Erik kompostosu portakal suyu pekmez bol su bide boğazlarıma iyi gelsin diye günde bir kere tatlı kaşığıyla sirke içtim
Melismelo Bana doktorum litrelerce icmediğin sürece bir zararı yok demişdi meyve cayları ic elma, portakal gibi mesela.. hibiskus önerilmiyo diye biliyorum
bebeqiminannesi Melismelo Doğru aslında bencede bii fincandan zarar gelmez dmi Allah razı olsun çok teşekkür ederim
bebeqiminannesi eslemesila Çokk teşekkür ederim Allah razı olsun çay kansızlık yaptığı için içmiyordum ama çok açık limonlu içsem iyi olcak sanırım dediğiniz gibi
Merveagri Benimde boğaz ağrım var doktoruma sordum papatya çayı ve nane limon içebilirsin dedi bilginiz olsun isterseniz doktorunuza danışın
bebeqiminannesi Merveagri Allah razı olsun çok teşekkür ederim nane limonu düşünememiştim belki de en zararsızı odur akşam iftardan sonra yapayım inşaAllah 🤍
bebeqiminannesi Fddozcan Canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun önerilerini dikkate alıcam inşaAllah faydası olur..
bebeqiminannesi bayanmor12 limonlu ballı çay gibi yani bii nevi Allah razı olsun çok teşekkür ederim kuzum çok sağol inşaAllah banada faydası olur