Saliha_altay Kızlar dün kontrolum vardi doktor bebek başı aşagı gelmiş fazla ayakta kalmişsin dedi aslinda fazlada ayakta kalmadim ama biraz korktum bu tarz yaşayanlar oldu yardımcı olur musunuz
Ygmrmkgn Saliha_altay kaçıncı hafta acaba benim de ayrıntılı ultrasonda baş aşağı duruyordu normal mi böyle durması dedim sıkıntı yok normal dedi
Temmuzannesii28 Saliha_altay benim bebeğim 27 haftadan beri baş aşağı doktor hiç öyle bir şey söylemedi gayet normal dedi
Meldaa55 Kac haftaliksiniz acaba benim de bebegim donmus bas asagi 25. Haftamizda erken geldi bana ama doktor istedigimiz birsey artik bu haftalarda dedi ama korktum yine de
Ozlemkrsn Saliha_altay hayir gayet normal bu pozisyonu almasi benim de 33 haftada basini asagi çevirdi suan 34. Deyim
FeriDee Zeynepklprn aynı haftadayız banada geçen hafta baş aşağı dönmüş dedi ama istiharat falan demedi üstelik rahim ağzı kısalığı da var bende. Bana niye demedi acaba şüpheye düştüm simdi 🤔
Zeynepklprn FeriDee sizde genede dinlenin istirat edin ben ev işi çok yapmaya başladım yorulduğum halde bide çok gezdim çok ayakta durmaktan muhtemelen