Gebelik kolestazı önemli bir ihtimal, benim değerlerim 19.haftadan beri takip ediliyor 2 hafta öncesine kadar hafif kaşıntım vardı. Şimdi geceleri benim de kaşıntım oluyor ama şükür ki şiddetli değil doktorum geceleri özellikle hafif düzeyde kaşıntı normal her gebede olabilir dedi. Siz yine de alt ast ve safra asidi testlerinizi yaptırın inşallah yoktur