Eleonora Kizlar benim SAT 12 nisandi. Adetim bittikden 3 gün sonra gün asiri iliski oldu. Ovulyasyon uygulamalarda bugunu gösteriyor.belkide erken oldu uygulamalayla tam gitmiyor ki zaten🤦🏻♀️ Ama yinede miyde bulantim ve bas dönmem oldu. Acaba test yapsam çikar mi?
Deletedmom73711 Eleonora Canım daha yeni yumurtluyorsundur, erken yumurtlamış dahi olsan şu an varsa bile çıkması imkansız. Belirtilerin yumurtlama oluyor diye olabilir
Sehersudi Eleonora süpe varsa 2 test al yap aklında kalmasın. Ona göre davranırsın sende. Ağır filan tasımaSın
Melismelo Adetin bittikden sonra 3 gün sonra yumurtlama olamaz bukadar erken olmaz bilemedim yani, inşAllah hamilesinizdir ama cok erken test icin bence adetinize kac gün var ? Bekleyin derim
Eleonora Sehersudi bu kadar erken olur mi bilmiyorum InshAllah hamileyimdir ama test yaparsam negatif çikarsa üzülürüm🥹 en iyisi bir hafta bekleyeyim
Melismelo Eleonora canım varsa bile cıkmaz bence aklına takma aksine bu günlerinizide değerlendirn belki yumurtlama gününe denk gelir yada belli olmaz.. en erken adetine 3-4 gün kala erken gebelik testi ile test yapabilirsiniz
hll_clm Eleonora 14 gun varsa daha yeni yumurtlama donemindesiniz demektir. Belirtiler icin cok erken sanki yumurtlamanin uzerinden en az 10 gun gecmesi lazim diye biliyorum ogrenmeniz icin
Sehersudi Eleonora adet gününü geçmedi mi bir kaç gün. En iyi tarih adet tarihinden hemen sonra. Bir kaç gün geçimde sonra bakarsın