Ecemselmaarslan bende yarin 26 haftalik oluyorum ve bendede benzer durum var. Idrar mı suyummu yoksa akıntimı bilmiyorum. Gecen hafta doktora sordum karindan muayenede sorun cikmadı suyunda falan, istersen alttan muayene edelim icin rahat etsin dedi onuda yaptirmadım.
Ama bazen söyle birsey oluyor tuvalete gidiyorum zaten çok az gelmiş oluyor yaptım sanıyorum kalkarken biraz damladiginı göruyorum. Galiba diyorum oyuzden idrar kacirmasi oluyor hafif, hissetmeden.