Bayancorek Philips in kendi sitesinde biberonlarda indirim var, alacak olanlar değerlendirebilir ilk üyelere özel de ekstra %15 indirim kodu veriyor. Baya uyguna aldım. 🌼 Bir sonraki indirim ekimde falan olacak ama illa zam gelir o zamana kadar. 🌼
findiklibadem Bayancorek Merhaba hangi biberonları aldınız acaba , indirim bitmiştir tabi ama araştırdım almayı düşünüyorum şimdiden, Cam olanlardan bir kücük boy bir büyük boy almak mantıklı mı yoksa plastiklerden set halinde mi almak mantıklı? Hiç bilgim yok 🥲
Bayancorek Birkucukkalp Kendi sitesi; https://www.philips.com.tr/ %15 indirimlik kod veriyor üye olunca
Bayancorek findiklibadem Merhaba, ben hep cam a sıcak bakmıştım ama çevremdeki kullananlardan görünce ağır olduğunu ve kırılma ihtimalini göz önüne alarak cam almaktan vazgeçtim. 2 li 260 ml lik olandan aldım. Hem hafif hem yenidoğan a bile kullanan arkadaşlarım oldu. Annem çok yakın oturduğu için bir tanesini oraya bırakırım en kötü dedim. Fiyatı uygun olmasa iki tane almazdım ama 2 tanesi 160 tl idi o yüzden ikili tercih ettim. Aksilik olur biri kirli olur veya annemde kalmış olur o yüzden mantıklı geldi ama cam çok ağırdı. Cam almadım o nedenle. 🌸🙏🏼🤗