Esra1990 merhaba normalde tip 2 şeker hastasıyımdım sadece ilaç kullanıyordum gebelikte kalp atışını duyduğmzda insülne başladık bende günde 3kez kısa etkili insülin ,gece yatmadan uzun etkili insülin kullanıyorum şuan 25 haftalığım günde 10 kere falan ölçüm yapıyorum açıkçası pilav makrna tatlı vs yemiyorum bakliyatı sınırlı tüketiyorum genelde sebze ve protein ağırlıklı beslenip bol su içiyorum günde 5 km muhakkak yürüyp 2 gün pilatese gidiyorum canm tatlı istediğinde hurma kuru kayısı tarzı şeyler yiyorum 1.saat tokluklarım 145 bandında bazen dozunu ayarlayamyrm 160 falan görebiliyorum bazen ek insilin vuruyorum ,ekmek çok yükseltiyor sadece kahvaltda tüketyrm 2 dilim kadar ve gebelik haftam büydkçe insülinlermin dozu artmaya başladı😅yakında ekmeği komple kesmem gerekicek sanırım 🤪sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ablamd şeker hastası 2 gebeliğindede insülin kullandı çok şükür sağlıklı doğum yaptı kötü düşünmemek lazım🌸