Cbella Merhaba sevgili anneler ben baya acemi bir anne adayıyım hastahane çantamı hazırlayacağım yakında ve aklıma takılan birşey var.Diyelimki doğumdan sonra sütüm gelmedi bebeğe mama veriliyor sanırım bu durumda mamayı bizmi getiriyoruz ve o ilk kullanılan biberon hangi markanın hangi bineronu olsa daha iyi acaba ?Bu konuda beni aydınlatırsanız çok iyi olur😊😊şimdiden teşekkürler❤️