Ozgmtn Arkadaşlar 5+ 6+ larda yaşıyorsum kesilmişti yine bel kalça hatta popoya vuran ağrı yaşıyorum var mı benim gibi olan?
tgckrgz Ozgmtn canım bende 7+6 .Çok bel ağrım oluyor. Doktoruma 6.haftada sormuştum rahim büyüyor vücut kendini bebeğe hazırlıyor normal demişti
Burcugok Ozgmtn olmaz mı ben öyleyim özellikle sol bel kalça bacak kısmım ağrıyor özellikle kendimi yordugum da çok yurudugum de falan
Kmelikem Ozgmtn benimde 6. Haftalarımda vardı sonra geçti şimdi 12. Haftamdayım 3 gündür sanki merdivenlerden popomun üzerine düşmüşüm gibi popomdan bacaklarıma aşırı bir ağrım var 😏😬😕
Ozgmtn Kmelikem aynen merdivenlerden çıkarken çok hissediliyor rahim büyümesi herhalde yarın soracağım