RHB55 ilk hamileliğimde doktor bana bebek senden 20. Haftadan sonra beslenmeye başlar o zamana kadar iki canlıyım diyip önüne geleni yeme kilo alırsın gereksiz demişti. İlk aylar benimde iştahsız geçiyor yumurta asla yiyemiyorum süt gaz yapıyor içemiyorum ne yiyebiliyosam onu yiyorum açıkçası güçsüz kalmamak adına. Kilo bile veriliyor ilk aylarda 2 hamileliğimde de aynı şey oldu. Sorun olacağını sanmıyorum.