Selam Ben adetimin 14 gunu yumurtlama oldu 2 gunde bir ulturosona gittim lakin catlama olmadi hemen catlama ignesi yaptirtdim doktorum 2 gun siklikla iliskiye girin dedi ama ondan oncesinde 1 gunde bir iliski soylemisdi her kes icin hayirlisi olsun insallah