_merve_ky Esenler medipol Hastanesi’nde doğum yapanlar memnun musunuz? Özellikle sezeryenle doğum yapan var mı memnun musunuz doktorunuz kimdi nasıl oldu?
_merve_ky Burcu aydın boyama bu doktoru çok ovduler gerçekten ben de daha görmedim gitmedim ama doğum sonrası ilgisi de iyiymiş. Doğumu da kolay geçmiş sezeryen sonrası sıcak su torbası vs de koymuşlar pis kanı atmak için. Bunu duyunca hoşuma gitti ama