Brk_sda Merhaba kızlar 7+1 günlük hamileyim ama hamilelikle ilgili hiçbir belirtim yok endişelenmelimiyim yoksa tadını mı çıkartmalıyım anliyamadim bir fikri olan var mı ?
Btlll Brk_sda bende 7 hafta ama o kdr kötü mide bulantısı halsizlik var ki anlatamam yaşamak istemezsin iyi ki Bnm yok dersin
Marygur Brk_sda ay şöyle yazmayın sinir oluyorum😂Mide bulantısından ölüyorum senin gibiler prenses hamileliği yaşıyo ya😭 Ne mutlu sana umarım böyle gider🙏
33NAZ Brk_sda ben mide bulantısından ölüyordum resmen ağlıyordum artık herşeyden tiksinme gece uyuyamama .. tadını çıkart keyfine bak 😂
SafiyeAktas Brk_sda tadını cikar bence cnm bnde 35+1 haftaligim hic bir sekilde hamilelige dair belirti yasamadkm ins. Sende sende oyle olursun😊
Gnygns Brk_sda 9+6 oldum hala belirti yok. Her doktora gidişimde dua ediyorum acaba bisey mi oldu diye doktor tadını cikar diyor ama yine de belirti bekliyor insan. Sadece iki gun elim ayağım titremisti o da gecti.