Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 14 nisanda 5.gün embriyosu transfer edildi ve 11.gün 137 ile pozitif olduğunu öğrendim 13.gün verdiğim tahlilde 187 çıktı ve bu duruma çok üzüldüm doktorum yarın tekrarlamamı istedi böyle olup gebeliği sağlıklı ilerleyen varmı