Ayseee94 hamılelık boyunca 2 elın bas parmaklarını geçmez kusmam mıgde bulantım kılo alıyosun ama zaten hamılelık ağırlığı varken bırde bulantı kusma çok kötü oluyo suan 29+4 oldum mıgdeme bası yaptığı ıcın yenı yenı bazen bulantı oluyo allahtan çok rahat gecırdım bu konuda ınsallah aende öyle olursun devamında