Selam herkeze. 37+1 den merhaba. Ya daha yeni tuvalete girdim afedersiniz küçük çişimi yaptım kalkcaktım bi daha geldi ama baya geldi yanı durmaksızın. Bilemedim idrarmı yoksa suyummu geldi idrar diye düşünüyorum ama hadi suyumsa diyede aklıma geliyor. Farkı ne oluyor nasıl anlayabilirim?