Tugceelanaz Seda3309 Tam da denk geldi bayram , arkasına hemen grev 1 hafta öyle gitti zaten Acil bölümü var tabiki ama orayada ben kontrole geldim diyemem ki
Seda3309 Tugceelanaz bende 8ine almıştım ya zaten olduğum yer sürekli dolu randevu bulamıyorum gidiyorum özelde muayne oluyorum bugüne mhrs uygulamasından baktım 6 tane dr randevu açmış hemen aldım meğerse grevden dolayı açıkmış nasl sinirlendım yaa
bussraozturk Gorkemm yine de sizi yanıltmayım siz gitmek istiyorsanız gidin yine bi şansınızı deneyin çünkü doktorların insiyatifine kalmış bakmak isteyen yine bakıyormuş sanırım
Zeynepppp23 Benim 28 haftam oluyor tam kan uyuşmazlığı ignemi o hafta vurdurmak zorundayım o yüzden ayın 5 ve 6 sından başka tarihte alamazdım diğer 3 gün bayramdı zaten ignemi bir şekilde vururlar heralde dimi o hafta vurulmam lazim