Kizlar ben 3. Trimesterdayim. 28+2. Dun tahlillerimde kolestrolum en fazla 199 olmasi gerekirken benimki 331 cikmis. Internette arastirdim bu donemde yukseliyormus dogumdan sonra nirmale donuyormus. Ayni durumu yasayan varmi? Endiselenecek bi durum varmi acaba?