Muzlupuding m060918 benim betam 5 bin Küsürlerdeydi yanlış hatırlamıyosam kese göründüğünde ve 5 haftalık çıkmıştı, bi gidin gözükür belki sizinde
Vera09 m060918 2200de kese gorunmustu benim 4+4te. 7.haftayi beklerseniz kalp atisini da alirsiniz insallah
Odymbe m060918 6 gün önce 2903 çıktı değerim ve dün 5+5 ile ultrason ile keseyi ve kesenin kenarında mercimek kadar nokta gördük doktor bebek olduğunu söyledi
m060918 Odymbe alttan baktı canım 4mm çıktı 5 haftalık gözüküyormuşuz şuan adet tarihine göre de 5+ 6 haftalık normal mi sizce