Ben özelde hsg çektirmeyi düşünüyorum acaba direk hsg çetirmek istiyorum dediğimde doktor çektirirmi kürtajdan sonra enfeksiyonlar yaşadım onun etkisiyle tüpümün tıkandığını düşünüyorum. Acaba tüpü tıkalı olup gebe kalan varmı aranızda ben kürtajdan sonra bir türlü gebe kalamadım halada enfeksiyon devam ediyor çok ilaçlar kullandım ama ne fayda