Nurcan6161 Selam kızlar Bir hafta önce erken doğum riskim vardi ciğer geliştirici vuruldu serum falan bu sabahda nişanim geldi ama doğum belirtisi şuan hiç bisey yok sancı falan nişandan kaç gün sonra doğum olur varmi bu durumu yaşayan kızlar
kuzeymomsss Nurcan6161 ya bende 37+2 haftalığım. 35ten beri doğum kanalında 1 cmde açıklığım var. Yarın sezeryan doğumum var birazda ağrılarım var bugün tuvalette küçük birşey düşmüş ama baya küçük baktım akıntı gibi fırça ile aldım öyle sümüksü gibi de değil normal akıntı gibi. Ama çok kafam karıştı 😕
Nurcan6161 kuzeymomsss nişan herkeste aynı olmuyormuş kimisinde pembemsi kimisinde kahve bende baya şeffaf sümük gibi geldi acaba renkler bisey ifade edyomudur😄
kuzeymomsss Nurcan6161 bende asla anlamıyorum canım 1 2 defa tuvalete gittim kalkıp bakıyorum böyle beyaz bişeyler var çok ilginç. Ama ebe sümüksü katı birşey olması gerekiyor demişti
Nurcan6161 kuzeymomsss heycan dorukta dimi cnm bende öyle 🙈 bi doğsun hemen istiyorum bi iki haftada dursa iyi olur diye düşünüyorum hayırlısı olsun hepimizin hakkında sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏🥰
kuzeymomsss Nurcan6161 ben yarın doğuma gireceğim 🤭 insan bir garip oluyor heyecan korku bir arada. Amin canım inşallah 🤲🏻🌸