Cerenn61 32 ve 37 de rapor hakkınız var bu raporu şirketinizde hangi birim ilgileniyosa oraya veriyorsunuz bazı yerler raporu toplu bildiriyomş bazıları aylık bu duruma göre de ödeme yapılıyo, doğum yapınca doğum raporunu da aynı şekilde ilgili birime veriyosunuz, bildirme şekillerine göre ödeme alıyorsun toplu veya aylık gibi ptt den çekiyosunuz yanlş hatrlamıyosam edevletten hangi yerdi bilmiorm ama ödeme yapıldı mı ne zaman yapıldı kontrol edip ptt den alıyosunz bnm bildirimlerim geç düşmüştü o yüzden pttden bilgi alıp çektim dolayısıyla toplu çekmiş oldum, pttden çekmek istemiyosanz da arayıp banka hesabına aktarabiliyosnz bu dediklerimi 2020 de yaşadm güncel değişen bilgi varsa bilmiorm valla