Ruabina 38+5 de doktor kontrolüne gittiğimizde doktor bebeğin henüz kanala girmediğini sezeryan olabileceğimi söyledi fakat ben normal doğum istiyorum , kanala geç girip normal doğum yapanlar oldu mu acaba ?
Leonali Ruabina işler nasıl işliyor bilmiyorum ama 40+2 yim bebeğim kanalda değil doğum anında bile kanala girebilir şuan girmemiş olması sezeryan anlamına gelmez ki biraz daha vaktı var sıkma canını. Benim doktorum bekletiyor hala normal olsun diye 41+2 de yatışım yapılacak suniyle başlatcak eğer açılma vs görürse. Yoksa zaten sezeryan. Sıkma canını dua et bol bol onlar nasıl isterse öyle geliyorlar ☺️
Ruabina Leonali Bende beklemek istiyorum fakat doktor direk sezeryana yönlendirince biraz stres yaptım açıkçası 🤦🏻♀️ çok teşekkür ederim yazdıklarınız rahatlattı beni , biraz daha pilates topuyla vakit geçireyim en iyisi 🤗
Leonali Ruabina rica ederim ne demek stres yapma kendine hayırlısını iste ♥️ Aynen öyle pilates candır Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸💝